4 generacije koje se bave uzgojem buče golice
Jednom davno, između dva velika rata prošlog stoljeća, u Terezinom Polju su živjeli Blaž i Gizela, pradjed i prabaka Davora Špoljara. Bavili su se uzgojem buče…
Pradjed i prabaka Davora Špoljara, Blaž i Gizela, živjeli su u Terezinom Polju. Blaž je bio lugar, cijenjen čovjek u svom kraju.
Upiši se na naš Newsletter i primaj obavijesti o novim proizvodima
Pradjed i prabaka Davora Špoljara, Blaž i Gizela, živjeli su u Terezinom Polju. Blaž je bio lugar, cijenjen čovjek u svom kraju. U njegovom posjedu bile su dvije kuće, četiri para konja i 5 ha zemlje na kojima je uzgajao buče. Svoje proizvode, između ostalog i bučine sjemenke, prodavao je na seoskim sajmovima. Primijetio je da su njegovi kupci, za razliku od kupaca na ostalim štandovima, većinom muškarci. Danas znamo koliko je blagotvorno djelovanje bučinih sjemenki kada je prevencija raka prostate u pitanju. Blaž je, očito, imao poduzetničku lucidnost i smisao za marketing. Uočio je vezu između povećane „muške” potražnje za svojim proizvodima pa je bučine sjemenke počeo pakirati u vrećice, a proizvod je nazvao Muška snaga. Pokazalo se kao odličan potez. Posao je počeo rasti. Brand koji je Blaž lansirao na svoje malo tržište (Terezino Polje, Virovitica i okolica) počeo je živjeti.
Nažalost, vihor Drugog svjetskog rata protutnjao je i Podravinom, a Blaž se nije vratio svojoj Gizeli.
Ipak, bila je to ljubav za sva vremena.
Gizela se nije ponovno udavala, već je i u dubokoj starosti pričala o Blažu sa čežnjom i posebnim žarom u očima. Blagonaklono i sa smješkom prihvaćala je zadirkivanja svoje djece i unuka koji su, šaleći se, nagađali da je Blaž vjerojatno bio najvjerniji potrošač svojih proizvoda. Time su nedvosmisleno aludirali na zdravlje muškarca u seksualnom smislu koje svakako ima važan i pozitivan učinak na zadovoljstvo žene životom i ljubavnim odnosom u kojem se nalazi. Ovime su nas Blaž i Gizela nadahnuli za naš slogan: FOR KINGS AND HAPPY QUEENS.
U sljedeće dvije generacije, obitelj Špoljar nastavila se baviti proizvodnjom buče samo za vlastite potrebe, dok je priča o Blažovom poduzetničkom poduhvatu i njegovoj „muškoj snazi” ostala svima draga obiteljska anegdota. Zahvaljujući Gizeli, preživjela je do današnjih dana i inspirirala praunuka Davora da se, kao i njegov pradjed, otisne u poduzetničke vode.
Brand FO(U)R KINGS nastao je kao uspomena na Blaža i kao garancija kvalitete njegovane generacijama.